刷圖懷舊HC腐,喜好不同請勿KY
主站 satsuki.imayuki.com

去看圖庫大概是為了慶祝當國家隊主教練,把一些老圖翻出來重新上架

啊啊少女狀捧頰可愛

搜圖時順便看了篇平均灑糖的專訪

舒夫真高: 未來可能執教AC米蘭 尼斯達係最偉大隊友 

節錄
而我最難忘既主帥則係安察洛堤,佢不僅對我既職業生涯好有幫助,而且還對我既個人生活提出過正確建議。安察洛堤不僅僅係個教練,而且也係我哋既朋友。”

舒夫真高還談到恩沙基,“我和恩沙基特點完全可以互補,只係我哋一起喺AC米蘭效力時兩人總係輪流受傷,因此配合才不多。不過我和恩沙基一直相互尊重,並保持著良好既友誼。最近一次我來米蘭內洛拜訪時還去睇咗恩沙基執教既米蘭青年隊,我告訴孩子們,要想喺職業生涯取得成功,你就必須作出必要既犧牲,有咗出色既技術,還必須有職業既態度。”

最後舒夫真高還點評咗自己既昔日隊友們,“我喺AC米蘭和很多偉大既球員共事過,比如韋亞,佢總係慷慨地向我提出建議,多虧咗佢哋佢才能如此迅速適應意甲。最偉大既冠軍球員?此好難回答,但如果一樣要說一個名字,我會說尼斯達,佢既防守簡潔有效,而且預判能力很強,係個偉大既後衛。當然,派路也很出色,當佢剛來AC米蘭時踢既係攻中,但安察洛堤讓佢成為咗世界最強既防中。在2002-03賽季米蘭對皇馬既歐聯賽前,我剛因傷缺席咗兩個月時間,喺賽前哥斯達對我說‘你儘管去跑空檔,我會把球傳俾你’,果然,喺比賽中佢俾我傳出單刀,而我則把握機會打進致勝球。”


最偉大的冠軍球員和偉大後衛都是尼斯達,那把馬甸尼放到哪裡去了23333


评论(7)
热度(27)
  1. 共3人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© memory | Powered by LOFTER